Kryzys związany z pandemią zredefiniował możliwości, standardy organizacji podróży i podejście do bezpieczeństwa. Jak będą wyglądały podróże biznesowe i motywacyjne w nowej rzeczywistości? Jakie czynniki staną się impulsem decydującym o odbudowie popytu na wyjazdy biznesowe i programy incentive travel? Jak po roku działalności w reżimie sanitarnym linie lotnicze i hotele są przygotowane do obsługi podróżnych i gości? Jakie są perspektywy powrotu incentive travel w krajach europejskich i pozaeuropejskich? Czy pandemia zmieni podejście do Polski jako destynacji dla programów incentive travel? Czy jest to szansa na rozwój usług incentive travel w polskich regionach? W panelu dyskusyjnym wezmą udział przedstawiciele: POT, agencji incentive travel, hoteli i linii lotniczych. Wprowadzeniem do panelu będzie prezentacja podsumowująca sytuację rynkową i trendy w organizacji podróży podczas pandemii.

Program

„Incentive Travel w nowej rzeczywistości”.
14:15-15:15
Przywitanie uczestników konferencji
Prezentacja wprowadzająca: badania, liczby i trendy - Grażyna Grot-Duziak
Panel dyskusyjny: Incentive w nowej rzeczywistości
Paneliści: Aneta Książek, Grażyna Woźniczka, Alicja Panasiuk, Łukasz Adamowicz, Robert Andrzejczyk 
Moderator: Magdalena Kondas 

 
Partnerzy sesji „Incentive w nowej rzeczywistości”



Prelegenci


 

Grażyna Grot-Duziak

Ponad 35 lat w branży. Od 23 lat związana z Weco-Travel. Od 10-u lat jako Dyrektor Działu Meetings&Incentives, Prezes Stowarzyszenia Site Polska, Członkini Rady Biznesu SGTiH Vistula, Członkini Stowarzyszeń i Organizacji: SOIT, SKKP, PIT, Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, World Tourism Network.

W swoim portfolio ma setki zrealizowanych projektów Incentive, konferencji i prezentacji. Posiada szeroką znajomość branży business travel i MICE. Wielokrotnie nominowana do nagród: Osobowość Roku MICE , MP Power 12. Zwyciężczyni MP Power 12 2018 - w kategorii Meeting Planner - Agencja Incentive. Aktywnie pracuje na rzecz rozwoju i profesjonalizacji branży. Pomysłodawczyni projektów Destination Poland i „Our impact on people society and the planet” prowadzonych przez Site Polska. Współtwórczyni programu Young Leaders adresowanego do młodych ludzi rozpoczynających swoją przygodę z turystyką biznesową. Kocha podróże, odkrywanie nowych miejsc i poznawanie ciekawych ludzi.

Grażyna Woźniczka

Kreatorka Podróży, z wykształcenia kultoroznawca, latynomaerykanistka, filolog. Współtwórczyni biura Polka Travel, lidera podróży tematycznych oraz podróży incentive. Ekspert podróży kulinarnych i winnych, znawca Ameryki Płd. Pomysłodawczyni projektu WOWland.pl, będącego nową marką Polka Travel, który promuje Polskę Nieoczywistą.
Od 13 lat licencjonowany przewodnik po Wrocławiu, gdzie pracuje z klientem hiszpańsko, francusko i portugalskojęzycznym. Zachwycona Polską, odkrywa jej kolejne regiony, mniej znane zakątki.
Koordynator projektu Destination Poland w SitePoland, który ma na celu promocję Polski, jako destynacji atrakcyjnej do organizacji incentive.
Związana z turystyką od przeszło 20 lat jako pilot, a następnie współwłaściciel bura podróży. Odwiedziła blisko 100 krajów, w tym wiele z nich po kilka czy kilkadziesiąt razy.. Poza Polską, fascynuje ją kultura iberyjska, iberoamerykańska oraz afrykańska, prowadziła badania naukowe nad synkretyzmem religijnym w Ameryce Łacińskiej, a swoim doświadczeniem przez krótki czas dzieliła się ze studentami Latynoamerykanistyki UJ. Autorka przewodnika po Kostaryce. Biegle porozumiewa się w językach: francuskim, hiszpańskim, portugalskim oraz komunikuje się w rosyjskim i angielskim. W swojej pracy, podczas podróży kieruje się słowami Ryszarda Kapuścińskiego, iż każda podróż, niezależnie czy daleka czy bliska jest próbą poznania „innego” w jego historii, kulturze, otaczającej przyrodzie co pomaga jej odkrywać i zrozumieć fascynujący i ciągle różnorodny świat.

Aneta Książek

Absolwentka Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie (1999), Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie (2004) i Europejskiej Akademii Dyplomacji (2014). Od 2019 r. kierownik sekcji PolandConvention Bureau (PCB) w Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), w latach 2008-2018 główny specjalista ds. konferencji. W 2015 r. pracowała w Zagranicznym Ośrodku POT w Brukseli. Była m.in.: pomysłodawczynią projektu promującego Polskę, zwłaszcza szlaki roweroweGreen Velo. Akcja polegała na biciu rekordu Guinnessa przez Krystiana Herbę w jak najszybszym pokonaniu rowerem schodów Atomium. Za swoje działania została dwa razy nagrodzona wyróżnieniem MP Power Awards (2013, 2020) oraz odznaką honorową „Za Zasługi dla Turystyki” przyznawaną przez Ministra Sportu i Turystyki (2016). W polskim środowisku branżowym jest silnie utożsamiana z Polską Organizacją Turystyczną i jej działaniami na rzecz promocji Polski i rozwoju przemysłu spotkań. Zainspirowana słowami Konficjusza – „Wybierz pracę, którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu”, chętnie dzieli się wiedzą – okazjonalnie prowadzi zajęcia dydaktyczne, bierze udział w spotkaniach branżowych. Prywatnie lubi podróże, kino, muzykę retro i spotkania w gronie przyjaciół.

Łukasz Adamowicz

Współtwórca Grupy BFC. Odpowiada za dział incentive, eventowy oraz biuro korporacyjnej sprzedaży i promocji hotelu BoniFaCio. Prekursor incentive’ów narciarskich na rynku polskim. Łączy wiedzę pochodzącą z wyjazdów incentive’owych, integracyjnych, eventów, eventów hotelarskich oraz turystyki indywidualnej, aby tworzyć nowe kategorie produktów i usług. Cechuje go biznesowa odwaga, tworzy projekty nowatorskie i realizuje swoją wizję pomimo ryzyka. Zdobywca branżowej nagrody MP Power12 w kategorii Meeting planner – agencja incentive travel. W 2020 roku znalazł się na prestiżowej liście 100 najbardziej wpływowych osób w przemyśle spotkań na świecie - Eventex - The 100 Most Influential People in the Event Industry oraz na liście WaszaTurystyka.pl - 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce.  Już 3 kadencję, od 2015 roku, jest Wiceprezesem zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Członek Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VIII kadencji.

W 2020 roku od początku koronakryzysu współtworzył branżową inicjatywę TUgether, a następnie Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Od samego początku jest aktywnym członkiem Sztabu Kryzysowego, uczestnikiem bezpośrednich rozmów z rządem i Ministerstwem Rozwoju w sprawie pomocy dla branży turystycznej oraz przemysłu spotkań. Brał udział w opracowywaniu rozwiązań i instrumentów pomocowych dla przemysłu spotkań i turystyki, przygotowywał poprawki do spec ustawy tzw. mikrotarczy dla turystyki. Bierze aktywny udział w pracach związku Pracodawcy RP i dostarcza unikalnej wiedzy na temat sytuacji w przemyśle spotkań, turystyce, turystyce biznesowej. Jest częstym gościem mediów jako ekspert branżowy.

Robert Andrzejczyk

Dyrektor Biura Sprzedaży PLL LOT
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w turystyce, marketingu i współpracy międzynarodowej, zarówno w administracji publicznej, jak i sektorze prywatnym. Przed rozpoczęciem pracy w PLL LOT przez 4 lata pełnił funkcję Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Od maja 2018 r. maja do końca 2020 był także wiceprzewodniczącym Europejskiej Komisji Podróży (European Travel Commission - ETC). Były dyplomata z tytułem doktora historii dyplomacji ekonomicznej, ma również duże doświadczenie w sektorze prywatnym, które zdobył pracując jako kierownik ds. badań marketingowych i konsultant PR. Jest absolwentem Krajowej Szkoły Administracji Publicznej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (doktorat z historii dyplomacji ekonomicznej), Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (magister socjologii), IESE Business School (program Top Public Executive). Lubi aktywny wypoczynek, w tym jazdę na rowerze, wspinaczkę skałkową i nurkowanie.

Magdalena Kondas

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl
Prowadzi portal branży eventowej MeetingPlanner.pl, którego misją jest dostarczenie informacji, narzędzi oraz budowanie społeczności branży eventowej i jej rozwój. MeetingPlanner.pl jest także organizatorem konkursu MP Power Awards® i Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilkunastu lat zajmuje się branżą eventową. Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Jest członkiem jury konkursu MP Power Awards® oraz Kreatywny Roku Branży Eventowej. Dyrektor programowa konferencji Event Biznes, organizowanej przez Stowarzyszenie Branży Eventowej. Przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa oraz w ramach studium Event Management.

Alicja Panasiuk

Dyrektor Zespołu ds. Kluczowych Klientów na Polskę i Kraje Bałtyckie Accor Hotels. Absolwentka wydziału ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Z grupą hotelową Accor związana jest od ponad 20 lat. Swoją karierę w hotelarstwie rozpoczęła w hotelu Mercure Fryderyk Chopin. Kolejnym etapem było objęcie stanowiska Kierownika ds. kluczowych klientów w globalnej sprzedaży, w segmencie turystyki. Następnie była starszym kierownikiem sprzedaży w hotelu Novotel Warszawa Centrum. W międzyczasie była odpowiedzialna za zespół sprzedaży w segmencie turystyki i MICE na Polskę i Kraje Bałtyckie.
Jest pasjonatką branży hotelarskiej i chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem uczestnicząc w panelach i webinarach branżowych, szczególnie z zakresu MICE i podróży incentive. Aktywnie angażuje się w akcje promujące projekty CSR jak Food Wastage czy zero carbon.
Prywatnie uwielbia podróże, poznawanie nowych miejsc a w trudnym czasie COVID 19 alternatywą są długie spacery z psem i powrót do natury.



 
Patroni medialni