Future Leaders Forum (FLF) to wydarzenie dla utalentowanych studentów, którzy widzą swoją karierę w przemyśle spotkań; to jedyna konferencja w Europie Środkowowschodniej na temat przemysłu spotkań skierowana do studentów. Tylko 11 licencji na świecie, w tym od 16 lat Polska. Jest to wyjątkowe i bezpłatne spotkanie z profesjonalistami turystyki biznesowej z całego świata. Daje studentom unikalną okazję do zawarcia nowych znajomości oraz możliwość na rozwijanie swojej kariery w przemyśle spotkań. To niepowtarzalna okazja aby zobaczyć realia pracy w tej inspirującej branży. Dodatkowo szansa wzięcia udziału w konkursie IMEX University Challenge. Konkurs ten umożliwia wykazanie się swoją kreatywnością w planowaniu wydarzeń. Nagrodą dla zwycięzców każdego z 6 półfinałów University Challenge jest udział w największych europejskich targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie, gdzie prezentują swoje projekty. Future Leaders Forum to także duża dawka motywacji, inspiracji oraz podstawy skutecznego networkingu, który jest nieocenionym narzędziem w rozwoju kariery.
Dyrektor ds. Marketingu i sprzedaży, DMC Network, prezydent SITE Global oraz członek International Board of Director SITE Aoife Delaney posiada ponad 14-letnie doświadczenie w branży spotkań. Jej specjalizacją jest działalność w ramach DMC – zarówno operacyjna i sprzedażowa, jak i marketingowa czy strategiczna. Jest aktywnym członkiem wielu stowarzyszeń branżowych, w szczególności SITE, gdzie obecnie pełni funkcję prezydenta elekta stowarzyszenia. Jest laureatką wielu prestiżowych nagród branżowych, w tym nagrody Smart Women in Meetings 2016 oraz CIC Pacesetter Award 2016 za wybitne osiągnięcia i przywództwo w branży spotkań i wydarzeń. Aoife Delaney znalazła się na liście 22 milenialsów, których warto obserwować przygotowaną przez amerkański magazyn Meetings & Conventions, została uznana za trendsettera branży spotkań przez Meetings Focus, wschodzącą gwiazdą przez brytyjski C&IT, a ostatnio otrzymała nagrodą Wise Icon Award 2020 przyznaną przez SITE Ireland. Poza branżowe osiągnięcie Aoife Delaney to ukończeniu maratonów w Dublinie i Nowym Jorku czy zdobycie pełnych kwalifikacji instruktora jogi. Jest wielką zwolenniczką dbania o zdrowie i dobre samopoczucie, co włącza w swój napięty plan zajęć zawodowych.
Właściciel, prezes, Z-factor
W Polsce przez 11 lat związany był z prestiżową marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie. W 2015 roku założył firmę Z—Factor. Poza doradztwem operacyjnym, Z—F specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych narzędzi dla hoteli takich jak: Demand Outlook – system benchmarkingu konferencyjnego online, czy program Test Call, służący do badania i podnoszenia efektywności sprzedaży oraz Competition Shopping- narzędzie do badania trendów cenowych w branży spotkań. W ciągu 5 lat działalności Z—Factor stał się europejskim liderem w obszarze market intelligence dla hoteli, centów konferencyjnych i organizacji turystycznych wprowadzając swoją usługę w 25 krajach. Klientami Z—Factor są największe sieci hotelowe takie jak: Marriott, Accor, Hilton, Hyatt, IHG czy Radisson. Wojciech Liszka jest też pomysłodawcą i inicjatorem Poland Business Run – charytatywnej imprezy sportowej, a obecnie największego w Polsce biegu sztafetowego oraz Meetings Week Poland – aktualnie największego wydarzenia branży spotkań w kraju. Poza działalnością hotelową w latach 2015-2019 przewodniczył Radzie Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie oraz od lat aktywnie angażuje się w działalność organizacji Meeting Professionals International Poland, której był współzałożycielem, a jej członkowie dwukrotnie powierzyli mu stanowisko Prezesa.
Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego, Rzecznik Prasowy w Totalizator Sportowy Sp. z o.o. Aida Bella, to wielokrotna Reprezentantka Polski w short-track'u na imprezach mistrzowskich (tj. Mistrzostwa Europy, Mistrzostwa Świata, oraz Puchary Świata). To także brązowa medalistka Mistrzostw Europy w sztafecie w 2013 roku, oraz kilkudziesięciokrotna medalistka Mistrzostw Polski w wieloboju i na dystansach. Na jej koncie można zapisać wiele rekordów Polski, oraz sukcesów na arenie Międzynarodowej. Przez 14 lat była w Kadrze Narodowej w short-track'u. Obecnie komentator sportowy w TVP Sport, oraz prezenterka telewizyjna w TVP Opole. Realizuje wiele projektów związanych z marketingiem sportowym, oraz mediami i telewizją lifestylową. (prowadząca studio TV podczas dużych wydarzeń sportowych jak np. CAVALIADA czy PGE Stadion Letni w Gdańsku). Absolwentka SGH na kierunku Marketingu Sportu.
Strateg ds. mediów społecznościowych na miguelseven.com, Redaktor naczelny EventMB Miguel Neves jest strategiem w założonej przez siebie firmie doradczo-szkoleniowej miguelseven.com. Miguel jest pasjonatem branży spotkań i rzecznikiem mediów społecznościowych, który często przemawia i prowadzi wykłady na temat mediów społecznościowych i technologii. Miguel jest aktywny w branży spotkań od 2005 roku i posiada tytuł magistra zarządzania konferencjami i wydarzeniami na Uniwersytecie Westminster. Miguel rozpoczął swoją karierę jako planista spotkań w SYNAXIS Meetings & Events, a później został dyrektorem firmy ds. Operacji europejskich. W 2011 roku Miguel dołączył do grupy IMEX, gdzie obecnie zajmuje stanowisko Digital Content and Community Manager, zajmując się głównie strategicznym zarządzaniem treściami cyfrowymi IMEX, mediami społecznościowymi i społecznością internetową. Jako aktywny członek Meeting Professionals International (MPI) Miguel był laureatem nagrody MPI RISE Award 2013 dla globalnego członka roku. W tym samym roku Miguel został Prezydentem oddziału Wielkiej Brytanii i Irlandii, funkcję tę pełnił do lipca 2015 roku. Miguel Neves jest strategiem w założonej przez siebie firmie doradczo-szkoleniowej miguelseven.com. Entuzjasta mediów społecznościowych, organizator eventów, konsultan i mówca specjalizujący się w zagadnieniach związanych z digital marketingiem i nowymi technologiami eventowymi. Przez wiele lat związany z IMEX Group. Od 2017 r. działa na własną rękę. Zasiada też w zarządzie MPI, jest członkiem Events Industry Council. Ukończył University of Westminster w Londynie.
CMP, CMM, jest dyrektorem MPI Academy for MPI, gdzie kieruje i rozwija strategię rozwoju zawodowego MPI, rozwijając i zarządzając portfolio produktów edukacyjnych MPI dostarczanych za pośrednictwem wszystkich kanałów, w tym wydarzeń na żywo i cyfrowych, doświadczeń edukacyjnych, programy certyfikatów i poprzez partnerstwa edukacyjne.
Jessie otrzymała nagrodę Pacesetter 2018 od organizacji Events Industry Council, zaszczyt wyróżniający wschodzących liderów i zwolenników branży, którzy wykazują indywidualną doskonałość opartą na innowacjach, wpływie, wizji, przywództwie, wpływie, współpracy, odwadze, wytrwałości i innych osiągnięciach. W 2017 roku znalazła się na liście 25 najbardziej wpływowych osób w spotkaniach i wydarzeniach (magazyn Successful Meetings) oraz tytuł Trendsetter (magazyn Meetings Today).
Producent konferencji w IMEX
Hannah zyskuje mówców i zarządza programami edukacyjnymi na targach IMEX we Frankfurcie i Ameryce, a także na światowych forach IMEX-MPI Future Leaders. Odpowiada za tworzenie programów konferencji w języku docelowej publiczności i współpracuje z zespołem marketingowym w celu zapewnienia, że wszystkie materiały sprzedażowe (strona internetowa, poczta bezpośrednia, kopia e-mailowa) zmaksymalizują frekwencję delegatów;
Pełnomocnik Rektora ds. współpracy z biznesem Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji / Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Grupa Uczelni Vistula) / Prezes Celuch Consulting
Od 2018 roku prezes Celuch Consulting; mówca, trener, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management). Badania naukowe, szkolenia i wystąpienia opiera na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady, jest moderatorem paneli dyskusyjnych i debat, spotkań zarządów. Realizuje projekty badawcze. Buduje strategie. Prowadzi konsultacje biznesowe. Pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i motywacji, rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do przemysłu spotkań (event marketingu). Firma Celuch Consulting działa w obszarze badań i współpracy przy budowaniu edukacji przyszłości.
Diana Jabłońska jest absolwentką studiów licencjackich na kierunku Turystyka i Rekreacja SGTiH Vistula oraz Zarządzania w Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Dziś jest przedsiębiorcą, współwłaścicielką i dyrektorką zarządzającą firmy DAN-Kart. Zajmuje się produkcją opakowań z tektury falistej dla producentów warzyw i owoców. Diana Jabłońska kupuje nowe maszyny, wdraża w przedsiębiorstwie nowoczesne procedury i innowacje. Firma dynamicznie się rozwija. W ubiegłym roku jej przychód wzrósł o 300 procent.
HR Executive w Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw należącym do międzynarodowej sieci Marriott International, psycholog, projektant kariery, coach, mentor w zakresie rozwoju osobistego i zawodowego.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz dyplomowany coach. Doświadczenie w zakresie HR zdobywała między innymi jako Doradca Kariery w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie odpowiadała za doradztwo zawodowe oraz współpracę z pracodawcami oraz współodpowiadała za programy współpracy uczelni z biznesem w oparciu o potrzeby rynku pracy. Od 5 lat związana z branżą hotelarską i markami luksusowymi w zakresie rekrutacji, projektowania ścieżek kariery, współpracy z kadrą menedżerska obejmującą m. in. rozwój pracowników, proces zmiany i kwestie związane z ich rolą kierowniczą.
Członek Rady Biznesu Uczelni Vistula i Przewodnicząca Rady Fundacji „Mam serce”. Prywatnie zajmuje się przygotowaniem dokumentów aplikacyjnych, przygotowaniem do rozmów kwalifikacyjny, wsparciem przy zmianie pracy/awansie/rozwoju zawodowym oraz wyznaczaniem celów zawodowych, audytem kariery.
Prezes Zarządu SOIT, CEO Agencji POWER
Olga Krzemińska-Zasadzka jest założycielką i dyrektorem zarządzającą powstałej w 1997 roku Agencji POWER (także PowerSport i DMC Warsaw Poland), członkiem-założycielem Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletnim członek Zarządu SBE (2010-2017), członkiem Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOT), Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” (SKKP), a także Society for Incentive Travel Excellence.
Jej działalność była wielokrotnie nagradzana, m.in. certyfikatami Solidna Firma, Firma Roku czy Polish Product i medalami, m.in. portalu Meeting Planner. Zdobyła również statuetki Tygrysów Biznesu, Geparda Biznesu, Procon/Polzac Awards przydzielaną przez Działy Marketingu oraz MP Power Awards w kategorii Team-building.
Dyrektor generalny, Polonia Palace Hotel
Przeszedł zwyczajową drogę hotelarską od „zmywaka” poprzez działy recepcji, rezerwacji, gastronomii, sprzedaży i marketingu do zarządzania hotelem. Doświadczenie zdobywał w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych.
Otworzył dwa hotele The Westin Warsaw i Qubus Hotel w Krakowie. Od 12 lat związany z Hotelami Warszawskimi SYRENA w Warszawie; dyrektor generalny Polonia Palace Hotel i członek zarządu spółki odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne, sprzedaż i marketing grupy.
Od 2015 roku członek Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Hoteli w Rzymie. W 2018 roku nagrodzony tytułem Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego.
Convention Sales Director at Crowne Plaza Warsaw - The HUB
Paulina Zawadzka jest absolwentką studiów licencjackich na kierunku Turystyka i Rekreacja w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej (2011). Paulina stworzyła od podstaw Dział Sprzedaży Konferencji i Bankietów w Crowne Plaza Warsaw. Obecnie realizuje się na stanowisku jego kierownika.