Future Leaders Forum (FLF) to wydarzenie dla utalentowanych studentów, którzy widzą swoją karierę w przemyśle spotkań; to jedyna konferencja w Europie Środkowowschodniej na temat przemysłu spotkań skierowana do studentów. Tylko 11 licencji na świecie, w tym od 16 lat Polska. Jest to wyjątkowe i bezpłatne spotkanie z profesjonalistami turystyki biznesowej z całego świata. Daje studentom unikalną okazję do zawarcia nowych znajomości oraz możliwość na rozwijanie swojej kariery w przemyśle spotkań. To niepowtarzalna okazja aby zobaczyć realia pracy w tej inspirującej branży. Dodatkowo szansa wzięcia udziału w konkursie IMEX University Challenge. Konkurs ten umożliwia wykazanie się swoją kreatywnością w planowaniu wydarzeń. Nagrodą dla zwycięzców każdego z 6 półfinałów University Challenge jest udział w największych europejskich targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie, gdzie prezentują swoje projekty. Future Leaders Forum to także duża dawka motywacji, inspiracji oraz podstawy skutecznego networkingu, który jest nieocenionym narzędziem w rozwoju kariery.

Program

22 kwietnia 2021 - g. 9:45 - 12:15
09:15-10:00
Welcome to the Future Leaders Forum in partnership with IMEX-MPI
10:00-10:15
Keynote 1: Aoife Delaney, Director of Marketing & Sales, DMC Network, president SITE Global and member of International Board of Director SITE, The Future of Incentive Travel
10:15-10:30
Session 1: Wojciech Liszka, CEO, Z-Factor, Od marzenia do celu. Jak iść tam, gdzie inni nie mają odwagi?
10:30-10:45
Session 2: Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego, Rzecznik Prasowy w Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Od zawodowej sportsmenki do bizneswoman
10:45-10:50
University Challenge – meet the Jury!
Hannah Lee, Conference Producer, IMEX Group
Jessie States, CMP, CMM, Director, MPI Academy
Miguel Neves, CMP, DES Social media strategist for event professionals
Aleksandra Komosińska, HR Executive, Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel - Warsaw
10:50-11:35
University Challenge Semi-Final
10:50 - 11:05 – 1 semifinalist - Kinga Bill
11:05 - 11:20 – 2 semifinalist - Anna Kostrzyńska
11:20 - 11:35 – 3 semifinalist - Zhamilya Rakhymzhanova
11:35-11:50
Keynote 2: Miguel Neves, CMP, DES Social media strategist for event professionals, The future of events in a hybrid world
11:50-12:05
Panel dyskusyjny: Edukacja przyszłych liderów, moderator dr Krzysztof Celuch  
Paulina Zawadzka, Kierownik Działu Sprzedaży Konferencji i Bankietów, Crowne Plaza Warsaw - The HUB
Aleksandra Komosińska, HR Executive, Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel - Warsaw
Diana Jabłońska, Dyrektor Zarządzająca Dan-Kart
Paweł Lewtak, General Manager, Member of the Management Board, Operations & Marketing, Hotele Warszawskie "Syrena" Sp. z o.o.
Olga Krzemińska-Zasadzka, Chief Executive Officer, Agencja POWER, Prezes SOIT
12:05-12:10
Meetings Week Poland 2021 photo
12:10-12:15
Summary and University Challenge Results – meet the winner!


Prelegenci


 

Aoife Delaney (Irlandia)

Dyrektor ds. Marketingu i sprzedaży, DMC Network, prezydent SITE Global oraz członek International Board of Director SITE Aoife Delaney posiada ponad 14-letnie doświadczenie w branży spotkań. Jej specjalizacją jest działalność w ramach DMC – zarówno operacyjna i sprzedażowa, jak i marketingowa czy strategiczna. Jest aktywnym członkiem wielu stowarzyszeń branżowych, w szczególności SITE, gdzie obecnie pełni funkcję prezydenta elekta stowarzyszenia. Jest laureatką wielu prestiżowych nagród branżowych, w tym nagrody Smart Women in Meetings 2016 oraz CIC Pacesetter Award 2016 za wybitne osiągnięcia i przywództwo w branży spotkań i wydarzeń. Aoife Delaney znalazła się na liście 22 milenialsów, których warto obserwować przygotowaną przez amerkański magazyn Meetings & Conventions, została uznana za trendsettera branży spotkań przez Meetings Focus, wschodzącą gwiazdą przez brytyjski C&IT, a ostatnio otrzymała nagrodą Wise Icon Award 2020 przyznaną przez SITE Ireland. Poza branżowe osiągnięcie Aoife Delaney to ukończeniu maratonów w Dublinie i Nowym Jorku czy zdobycie pełnych kwalifikacji instruktora jogi. Jest wielką zwolenniczką dbania o zdrowie i dobre samopoczucie, co włącza w swój napięty plan zajęć zawodowych.

Wojciech Liszka (Polska)

Właściciel, prezes, Z-factor
W Polsce przez 11 lat związany był z prestiżową marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie. W 2015 roku założył firmę Z—Factor. Poza doradztwem operacyjnym, Z—F specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych narzędzi dla hoteli takich jak: Demand Outlook – system benchmarkingu konferencyjnego online, czy program Test Call, służący do badania i podnoszenia efektywności sprzedaży oraz Competition Shopping- narzędzie do badania trendów cenowych w branży spotkań. W ciągu 5 lat działalności Z—Factor stał się europejskim liderem w obszarze market intelligence dla hoteli, centów konferencyjnych i organizacji turystycznych wprowadzając swoją usługę w 25 krajach. Klientami Z—Factor są największe sieci hotelowe takie jak: Marriott, Accor, Hilton, Hyatt, IHG czy Radisson. Wojciech Liszka jest też pomysłodawcą i inicjatorem Poland Business Run – charytatywnej imprezy sportowej, a obecnie największego w Polsce biegu sztafetowego oraz Meetings Week Poland – aktualnie największego wydarzenia branży spotkań w kraju. Poza działalnością hotelową w latach 2015-2019 przewodniczył Radzie Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie oraz od lat aktywnie angażuje się w działalność organizacji Meeting Professionals International Poland, której był współzałożycielem, a jej członkowie dwukrotnie powierzyli mu stanowisko Prezesa.

Aida Bella (Polska)

Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego, Rzecznik Prasowy w Totalizator Sportowy Sp. z o.o. Aida Bella, to wielokrotna Reprezentantka Polski w short-track'u na imprezach mistrzowskich (tj. Mistrzostwa Europy, Mistrzostwa Świata, oraz Puchary Świata). To także brązowa medalistka Mistrzostw Europy w sztafecie w 2013 roku, oraz kilkudziesięciokrotna medalistka Mistrzostw Polski w wieloboju i na dystansach. Na jej koncie można zapisać wiele rekordów Polski, oraz sukcesów na arenie Międzynarodowej. Przez 14 lat była w Kadrze Narodowej w short-track'u. Obecnie komentator sportowy w TVP Sport, oraz prezenterka telewizyjna w TVP Opole. Realizuje wiele projektów związanych z marketingiem sportowym, oraz mediami i telewizją lifestylową. (prowadząca studio TV podczas dużych wydarzeń sportowych jak np. CAVALIADA czy PGE Stadion Letni w Gdańsku). Absolwentka SGH na kierunku Marketingu Sportu.

Miguel Neves (Dania)

Strateg ds. mediów społecznościowych na miguelseven.com, Redaktor naczelny EventMB Miguel Neves jest strategiem w założonej przez siebie firmie doradczo-szkoleniowej miguelseven.com. Miguel jest pasjonatem branży spotkań i rzecznikiem mediów społecznościowych, który często przemawia i prowadzi wykłady na temat mediów społecznościowych i technologii. Miguel jest aktywny w branży spotkań od 2005 roku i posiada tytuł magistra zarządzania konferencjami i wydarzeniami na Uniwersytecie Westminster. Miguel rozpoczął swoją karierę jako planista spotkań w SYNAXIS Meetings & Events, a później został dyrektorem firmy ds. Operacji europejskich. W 2011 roku Miguel dołączył do grupy IMEX, gdzie obecnie zajmuje stanowisko Digital Content and Community Manager, zajmując się głównie strategicznym zarządzaniem treściami cyfrowymi IMEX, mediami społecznościowymi i społecznością internetową. Jako aktywny członek Meeting Professionals International (MPI) Miguel był laureatem nagrody MPI RISE Award 2013 dla globalnego członka roku. W tym samym roku Miguel został Prezydentem oddziału Wielkiej Brytanii i Irlandii, funkcję tę pełnił do lipca 2015 roku. Miguel Neves jest strategiem w założonej przez siebie firmie doradczo-szkoleniowej miguelseven.com. Entuzjasta mediów społecznościowych, organizator eventów, konsultan i mówca specjalizujący się w zagadnieniach związanych z digital marketingiem i nowymi technologiami eventowymi. Przez wiele lat związany z IMEX Group. Od 2017 r. działa na własną rękę. Zasiada też w zarządzie MPI, jest członkiem Events Industry Council. Ukończył University of Westminster w Londynie.

 

Jessie States (Stany Zjednoczone)

CMP, CMM, jest dyrektorem MPI Academy for MPI, gdzie kieruje i rozwija strategię rozwoju zawodowego MPI, rozwijając i zarządzając portfolio produktów edukacyjnych MPI dostarczanych za pośrednictwem wszystkich kanałów, w tym wydarzeń na żywo i cyfrowych, doświadczeń edukacyjnych, programy certyfikatów i poprzez partnerstwa edukacyjne.
Jessie otrzymała nagrodę Pacesetter 2018 od organizacji Events Industry Council, zaszczyt wyróżniający wschodzących liderów i zwolenników branży, którzy wykazują indywidualną doskonałość opartą na innowacjach, wpływie, wizji, przywództwie, wpływie, współpracy, odwadze, wytrwałości i innych osiągnięciach. W 2017 roku znalazła się na liście 25 najbardziej wpływowych osób w spotkaniach i wydarzeniach (magazyn Successful Meetings) oraz tytuł Trendsetter (magazyn Meetings Today).

 

Hannah Lee (Wielka Brytania)

Producent konferencji w IMEX
Hannah zyskuje mówców i zarządza programami edukacyjnymi na targach IMEX we Frankfurcie i Ameryce, a także na światowych forach IMEX-MPI Future Leaders. Odpowiada za tworzenie programów konferencji w języku docelowej publiczności i współpracuje z zespołem marketingowym w celu zapewnienia, że wszystkie materiały sprzedażowe (strona internetowa, poczta bezpośrednia, kopia e-mailowa) zmaksymalizują frekwencję delegatów;

 

Dr Krzysztof Celuch (Polska)

Pełnomocnik Rektora ds. współpracy z biznesem Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji / Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Grupa Uczelni Vistula) / Prezes Celuch Consulting
Od 2018 roku prezes Celuch Consulting; mówca, trener, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management). Badania naukowe, szkolenia i wystąpienia opiera na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady, jest moderatorem paneli dyskusyjnych i debat, spotkań zarządów. Realizuje projekty badawcze. Buduje strategie. Prowadzi konsultacje biznesowe. Pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i motywacji, rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do przemysłu spotkań (event marketingu). Firma Celuch Consulting działa w obszarze badań i współpracy przy budowaniu edukacji przyszłości.

 

Diana Jabłońska (Polska)

Diana Jabłońska jest absolwentką studiów licencjackich na kierunku Turystyka i Rekreacja SGTiH Vistula oraz Zarządzania w Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Dziś jest przedsiębiorcą, współwłaścicielką i dyrektorką zarządzającą firmy DAN-Kart. Zajmuje się produkcją opakowań z tektury falistej dla producentów warzyw i owoców. Diana Jabłońska kupuje nowe maszyny, wdraża w przedsiębiorstwie nowoczesne procedury i innowacje. Firma dynamicznie się rozwija. W ubiegłym roku jej przychód wzrósł o 300 procent.



 

Aleksandra Komosińska (Polska)

HR Executive w Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw należącym do międzynarodowej sieci Marriott International, psycholog, projektant kariery, coach, mentor w zakresie rozwoju osobistego i zawodowego.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz dyplomowany coach. Doświadczenie w zakresie HR zdobywała między innymi jako Doradca Kariery w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie odpowiadała za doradztwo zawodowe oraz współpracę z pracodawcami oraz współodpowiadała za programy współpracy uczelni z biznesem w oparciu o potrzeby rynku pracy. Od 5 lat związana z branżą hotelarską i markami luksusowymi w zakresie rekrutacji, projektowania ścieżek kariery, współpracy z kadrą menedżerska obejmującą m. in. rozwój pracowników, proces zmiany i kwestie związane z ich rolą kierowniczą.
Członek Rady Biznesu Uczelni Vistula i Przewodnicząca Rady Fundacji „Mam serce”. Prywatnie zajmuje się przygotowaniem dokumentów aplikacyjnych, przygotowaniem do rozmów kwalifikacyjny, wsparciem przy zmianie pracy/awansie/rozwoju zawodowym oraz wyznaczaniem celów zawodowych, audytem kariery.

Olga Krzemińska-Zasadzka (Polska)

Prezes Zarządu SOIT, CEO Agencji POWER
Olga Krzemińska-Zasadzka jest założycielką i dyrektorem zarządzającą powstałej w 1997 roku Agencji POWER (także PowerSport i DMC Warsaw Poland), członkiem-założycielem Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletnim członek Zarządu SBE (2010-2017), członkiem Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOT), Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” (SKKP), a także Society for Incentive Travel Excellence.
Jej działalność była wielokrotnie nagradzana, m.in. certyfikatami Solidna Firma, Firma Roku czy Polish Product i medalami, m.in. portalu Meeting Planner. Zdobyła również statuetki Tygrysów Biznesu, Geparda Biznesu, Procon/Polzac Awards przydzielaną przez Działy Marketingu oraz MP Power Awards w kategorii Team-building.

Paweł Lewtak (Polska)

Dyrektor generalny, Polonia Palace Hotel
Przeszedł zwyczajową drogę hotelarską od „zmywaka” poprzez działy recepcji, rezerwacji, gastronomii, sprzedaży i marketingu do zarządzania hotelem. Doświadczenie zdobywał w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych.
Otworzył dwa hotele The Westin Warsaw i Qubus Hotel w Krakowie. Od 12 lat związany z Hotelami Warszawskimi SYRENA w Warszawie; dyrektor generalny Polonia Palace Hotel i członek zarządu spółki odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne, sprzedaż i marketing grupy.
Od 2015 roku członek Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Hoteli w Rzymie. W 2018 roku nagrodzony tytułem Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego.

Paulina Zawadzka (Polska)

Convention Sales Director at Crowne Plaza Warsaw - The HUB
Paulina Zawadzka jest absolwentką studiów licencjackich na kierunku Turystyka i Rekreacja w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej (2011). Paulina stworzyła od podstaw Dział Sprzedaży Konferencji i Bankietów w Crowne Plaza Warsaw. Obecnie realizuje się na stanowisku jego kierownika.





 
Patroni medialni